11 Mayıs 2009 Pazartesi

Eda Karaytuğ - Gönülden Şarkılar

Eda Karaytuğ - Gönülden Şarkılar 



Albüm Bilgileri:
Türü:
Dili:Türkçe
Yapimci:Kaf Müzik
Yayin Tarihi:08/05/2009


Album Sarkilari


Eda Karaytug - 01 - Gönlüm Yarali Bilmiyorum Yar Bana Ne Oldu.mp3
Eda Karaytug - 02 - Gönül Penceresinden Ansizin Bakip Geçtin.mp3
Eda Karaytug - 03 - Azad Bir Gusdum.mp3
Eda Karaytug - 04 - Gönül Nedir Bilene Gönül Veresim Gelir.mp3
Eda Karaytug - 05 - Ask Nedir Nasildir Bilen Var Mi.mp3
Eda Karaytug - 06 - Gurbet O Kadar Aci Ki Ne Varsa Içinde.mp3
Eda Karaytug - 07 - Yalniz Birakip Gitme Bu Aksam Yine Erken.mp3
Eda Karaytug - 08 - Huma Kusu Yükseklerden Seslenir.mp3
Eda Karaytug - 09 - Çesmeye Giderdi Sarisin Bir Kiz.mp3
Eda Karaytug - 10 - Tükendi Nakd-I Ömrüm (Uzun Hava).mp3
Eda Karaytug - 11 - Sevenlerin Dergahinda Çok Derin Aska Düstüm.mp3
Eda Karaytug - 12 - Ben Güzele Güzel Demem.mp3
Eda Karaytug - 13 - Sipsevdi (Saz Eseri).mp3
Eda Karaytug - 14 - Bakmiyor Çesm-I Siyah Feryade.mp3
Eda Karaytug - 15 - Aman Aman Ayrilik.mp3
Eda Karaytug - 16 - Tango El Amal.mp3
Eda Karaytug - 17 - Bir Yaz Gecesi Çamlica Mehtabina Geldin.mp3
Eda Karaytug - 18 - Kalbim Seni Özler.mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En populer yazilar