11 Mayıs 2009 Pazartesi

TRT Arşiv Serisi - İl İl Türkülerimiz - Antalya

TRT Arşiv Serisi - İl İl Türkülerimiz - Antalya 


Album Sarkilari

Antalya - Ak Cesmeden Sular Ictim (Koro).mp3
Antalya - Al Devesi Mor Kosekli (Hediye Huseyin).mp3
Antalya - Antalya Nin Mor Uzumu (Ciler Satiroglu).mp3
Antalya - Antalya Zeybegi (Hulki Riza Ipek).mp3
Antalya - Antalya Zeybegi (Koro).mp3
Antalya - Bir Kilo Kestaneyi Aldim Elliye (Koro).mp3
Antalya - Birini Yavrum Birini (Koro).mp3
Antalya - Cay Basina Bostan Ektim Yayildi (Koro).mp3
Antalya - Cay Benim Cesme Benim (Osman Kalay).mp3
Antalya - Cekemedim Akca Kizin Gocunu (Ahmet Gunday).mp3
Antalya - Derenin Basindayim Yarimin Pesindeyim (Makbule Kaya).mp3
Antalya - Dinar Yolu Gide Gele Asindi (Koro).mp3
Antalya - Erende Yaylasinda Yaylayamazdim (Koro).mp3
Antalya - Evlerinin Onu Igde Dallari (Mustafa Ozcan).mp3
Antalya - Gokte Yildiz Yuz Altmis (Hale Gur).mp3
Antalya - Kivrak Zeybek (Koro).mp3
Antalya - Komsunun Adi Ali Mulazim (Koro).mp3
Antalya - Otme Dugguk Otme Bagrim Eziktir (Emine Akmenekse).mp3
Antalya - Testi Doldurdum Caydan (Sebahattin Gulumser).mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En populer yazilar